S.U.P.E.R.D.E.B.A.B

ingin kurus tapy ..... ? raye ? oh yeahh ! tak saba mnantynyee ! :)
Friday, 26 August 2011 ? 0 ROTI KOPI ?
hello :) 

erm . niat sblm puase , tanak makan banyak banyak . 

TAPI !

hurm , sekarang , makan tak ingat dunie dahh . 

lagipunss , blak aku tu tak bg ak kurus kurus ny . haha .

sedeh sedeh . tp ape leyh wat .

berie jerkk nak kurus , cehh siap cakap dekad kakak aku lagi konon nye tanak mkn bnyk .

sekarangggg , ape suda jadi ?

oh oh ! makin comeyy .

ny dekat nak raye dahh , lagi lahh , 

dah2 . tanak ckp "nak kurus" lagi . 

cakap pasal raye kann . taon ny . aku raye dekat batu gajah saje :(

ayah aku xsehad lagi . okayy , sangat sedeh  .

tapi nak wat cmne kann . 

takan nak pakse ayh aku . ermm .:(

tapi kan ! naseb membe2 aku raye kat sni ! 

bgos la korang ! ny yg syg nihhhhh !

:)

tak saba saba nak raye ! *pmr d lupekan sbntar :) LAMBAT lagi lahh :)

nak raye , yey yey , nak raye !


selamat hari raye !


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post