S.U.P.E.R.D.E.B.A.B

mereka sahabat tercintaa :)
Sunday, 21 August 2011 ? 2 ROTI KOPI ?





SHAMIRA :)  . atau lebih d kenali sebagai MYRA MARS . budak nie budak baru . tpi tak ah baru mane ponn .mule mule aku tak tego dy lgsong . yela , rina kan peramah :) bulan brape tah . okayy , aku mule rapat dgn dy . *jgn tnye cmne ak leyh rpt okehh ! . berkawan dengan dy agak menarik :) otak dy same same gilaa mcm aku . ingt kan dy ny POYO :) rupenye takk . dy jenis cool . haha ! *cool kee myraa ? ape ape je lahh  :)



NUR DYANA MAZLIN   . aku pggl dy ny lin @ malin . haha ! . minah ny . yg syok kwan gn dy sebab dy SUKEEEEEEE  tolong aku :) smpai snggup balik lambat juz sebab nak teman aku :) tengok ! ny lah nmenye kawan ! sayang gegilaa la kat kau lynn ! kau lah sahabat aku dunia akhirat ! okayy dah . rina ! jangan nak overr ! ape ape pon . aku sayang kau lahh malin :) 






SHANA . dy nie . suke cakap banyak :) macam opah jee . lam kelas , dy lah paling bising . nak jee sumbat pape am mulut dy . tp dy pandai :) sukar d tandingi . math lagi lahh . tapi sangat seronok kawan dengan dia . sebab . lau keje skolah tak siap, ape lagi . " shana , pnjam buku :) " haha . tu yg syok tuu . 

aku sayang korang sangat sangat :) hope pershabatan kita kekal smpai bila bila :) 



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post