S.U.P.E.R.D.E.B.A.B

stressss !
Monday, 29 August 2011 ? 0 ROTI KOPI ?
okay ! hariny mmg tade mud ! 
pertama ,sebab ayh aku tu marah jeee kjenye .
kedue , ayh aku lagi ,. dy sukeeeeee malu kan ak n kakak aku ! (pasal ny mang ak panas gle !)
ketiga , dekat uma aku ny , ramai pulak laaa yg men mercon , sumpahh , ase nak jee baling mercon kat depe
bising gleee ! 
maen laa at tempat lain , eh eh kauu ! kau tahu tak bunyik mercon kau tu kuat ?
kau seda takk ? 
and seda takk aku ny tengah sakit kpale plusplus tnsion dengan ayah aku ?
kau boleh pulak besuke rie maen mercon kann .
maen da le mercon bola , owg maen je la pop2 tuu ! 
sopan jee bunyiknyee , lau kau maen tu . idak lee aku marah !
ny maen bnde bunyik kuat .
panas betol lahh , 
tahu la esok raye , xperlu la over sgt , 
da la ak nga tnsion sebab xdpt blek kampong . 
heyyy ! kusut kusut !


cm ny la rupe nye owg stress . 
hurm . 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post