S.U.P.E.R.D.E.B.A.B

kak waa and opah :))
Sunday 4 September 2011 ? 0 ROTI KOPI ?
helo and assalamualaikum semua :))

hariny opah aku balek pneng balek . *fine ! sdeh nyyy :(

dy penat , mybe sebab bnyak buad keje kot , 

*yelaa ak kan salu tlong d dapo , sebab tu la opa penat , kan kan  .

sian aku tgk opa td , ermm :((

hari yg sama jugakk , kak wa and mak ayh dy dtg :)

okay , sgt menarikk :) da lame x jumpe dy , rindu gileee ! gile pnye rindu lahhhh :))

( lupa pasal opah sebentar )

lau kak wa dtg uma , pepaham laaa . rumah riohh ohhh !

maklom lahh , dy kan "peramah "

haha . dan dan dan . dy ade beli kan aku smthng :)))

ny yang besh tu . nak tw ape dy bg .

okay2 ak bgthu yerrr . 

dy bg BULU MATE PELSU kauuu ! 

jgn men2 , hahaha ! 

dy sangat baik kan ? dtg jee beli kan pape lah untk ak :)

*harap2 nnty dy bg kasot plakkk  

RINA !!!! sudah2 lah tu , bia lah dy nk bg kee tak , kau jgn mnx ! paham ?! 

tapi , harap2 dy bg la kann :)) HAHA  .

ble lame sket , aku cari dy , kakak ak gn abg ak ,

pnye laa cri , , 

tup tup , depe kat luaaaa , 

aku pon mnyebokkan diri lahhh .

ak mndapati abg ak sedang mnggatal di lua :))

aku ponnnn , menjoinkan diri lah kan , bkn snang nk tgk abg cmtu , haha

depe men tgkap2 gmba laaa *nympah gle time tuh doeee , ase nk jee cmpk kasot at abg ak !

okay , kte kembali pasal opah balek .

aku harap laa kan , opah sehad la . sian opa . ermmm :(

ok , tu jee .

too abg aku tu , xperlu laaa mnggedik erkk , haha , dy da brpnyeee , (maty ak lau dy bce , haha)
and too opah tersayang , jgn lupe mkn ubtt , syg opah ! (cm opa ak bce jeee kan )


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post