S.U.P.E.R.D.E.B.A.B

macam macam adaaa ..
Thursday 27 October 2011 ? 0 ROTI KOPI ?
assalamualaikum semuaaa !
hari ni mcm2 bnde blaku taw takk..ade yang okay and ade yg tak okay ..
aku cite bnde yang besh dulu lahh ..okay , hari ni pegi kelua dgn ayah , g epoh ..
bkn aku gn ayh aku jee,,mama n kakak aku pon ade la skli..tp yang mcm xpercaya nyaaa..
ayah aku pon ikot skli .. haaa jgn men2 kauuu . 
yelaa sebelom ni , ayah aku mne penah ikot aku , mak n kakak aku g jalan ( epohh ) ..
salu klau g shopping or g eypoh lahh , aku gn mak aku n kakak aku je lahhh ..
ayah aku tak ikot sebab dy tak sukaaa -.-'
tapi hari ny la dy agak pelik skit .. heee :)
yang pentinggggg , kakak aku tu dapat BLACKBERRY kauuu ! sumpah rasa jles tahap gaban !
eh kauuu , bngga aaa dpt bnde alah tu ? bngga aaa ? huh , nympahhh !
ayah aku pulak ckp cmny .......
ayah : adk nak blckberry tak ?
aku : (gn xctednye) NAKKKKK3!!
ayah : okay , tnggu lagi 5 taun :)))
aku : wahh terharuuu :)) 
aku berbngga dpt ayh yg sebegini :)) hahah *prekkkk ! sket haty duiii .
okayy , cte psal bnde tak besh..smlm aku xdpt tdo dgn aman ! sebab ade LIPAS !
bab satu pnye lipas . dah la lipas dpt bab satu plak tuh ..mmg dasar kauuu !
xdapat aku tdo . *yelaaa,,sebab geli..weee~
yang kakak aku, tdo mak aiiii..siap mmpi gituuu.
nseb ade kekasih haty temankan akuu :)) <3
temankan aku sampai dy tak tdo laaa...
harap hary ny dpt tdo dgn bahagianyaaa :)))



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post