S.U.P.E.R.D.E.B.A.B

sekolah --'
Sunday, 30 October 2011 ? 1 ROTI KOPI ?
assalamualaikum korang ^_^
tajuk kite pade hari ini ialah SEKOLAH ..heyy , sblom cuty kan , aku banyak hariiiii dah tak pegi skolah . bukan ape. ase malas sebab pogrem nye membosankannnn ! lagi pon sume mmbe2 aku kan rajin , jadi mereka pon same je la seperti aku ni haaaaa . errmmmm , esok kene pegi skolah sbb mak aku dah bising . haduiiii , yang mmbe aku pulakkkkkkkk , sume mcm kambeng , haaa amek kome ! dpt pgkat kmbenggggg , sume pakat tanak pegi skolah ... tapi mmbe aku sorang ny , mmg besh lahh kau , sbb datang esokkk , antara ramai2 tu kau sorg yg baguihhh cm aku ,  heeeee :)  aku call shana tadiii , dy ckp " aku x g kot , mimi pon x g , ingt esok nak carik keje gn mimi " ewah2 kauuuu , dah cukup umo kee tu ? haha . bila aku call mimi pulakkkk , dy cakap " tgk laaa cmne , klau aku rajin , aku pegii la ,,, ingt nak cri kje gn shna esok " eishh kome , lantak kome leeeee ! mmbe aku yang lagi sorg ny haaa , myraa , aku call haram nak agkatnyee,, panas btuii .. so esok aku gn lynn je pegi :(  tak sonok btui aku gn lynn jeee . kan bguih klau cm sblom PMR tuu ,, sume datang . at tmpat tupai pon , penoh jeeeee , ny tak , aku gn lynn je esok . kesian btuiii ! sedeh2 . 




                         tak saba2 nak jumpa kau esok , SEKOLAH KU !


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post