S.U.P.E.R.D.E.B.A.B

yang terindah
Saturday 29 October 2011 ? 1 ROTI KOPI ?
Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran
Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

sweet bukan :) okay lagu ny muhamad zubir penah nynyikan untuk aku <3
walawehhhhh ! cayo aku duiii . makin sayang lah aku dekad dy :) banyak2 lagu yg penah dy nyanyikan (nak 
bgthu la kan yg dy sweet.. heehe ) lagu ny la yg paling aku sukaaa ! tah knape . :)))) lebiu laa zubir ! 
muahmuahmuah dekad kau ! weee~ 
dah2 cukop letuuu mnggedik :)

sekian , maseh !


ohhh , sweet pic ny ! <3





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post