S.U.P.E.R.D.E.B.A.B

setahun lapan bulan :))
Tuesday, 1 November 2011 ? 0 ROTI KOPI ?
assalamualaikum semuaaa !
sebelum baca ny , ce snyum dlu cmny :))) . haaaa cmtu ! *okay . gilaa !
haaa , nmpak tak tajuk aku tuuu ? haaa lagi . suda setahun lapan bulan ouhhh !
taw takk ape mksud tu ? apeee ! tak tawwww ? ala3 , meyh laa aku gtaw korang eaa..
hary ny suda setahun lapan bulan dah aku dengan muhamad zubir <3
wah wah wah ! boleh tak aku nak mnggedik kejap ? ehh kalau korg ckp tak boleh pon ,
kesah ape aku . selama aku dgn dia kan , sumpahhh , bahagiaa sangat2 !
sebab nya , dy pandai jaga perasaan aku :) dy baik dengan aku :) dy layan aku baik sgt :)
dy jujur dengan aku :) sume bnde dy gtaw aku . and yg pling penting , dy saba dengan perangai aku yg panas baran  ny :))) and x lupa jugakkk . sebab yg pling pentingnya  sebab dy sayang akuu :) dy ny seorang yg mnja gle3 ! sweet ape tah lagi . hari2 g mcj yg pnjng brjele tu , dah la sweet2..caer akuuu !
terima kasih banyak3 muhamad zubir ! sayang kau gle2 lah ! cpl dgn kau lahh yg pling lama . and aku jnji kau la yg trakhir untuk aku :) *wahhhh , jiwangnye aku !
nak bgthu nyyy . wish dy panjang gile3 ! haha . sweet sngat2 ! 






Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
okay sudaa :) tanak lebih2 , nnty nympah pulak korg baca kannnn , haha . 


last nak tuleh ILOVEYOUMUHAMADZUBIR <3








alololooo , sweet je pic ny kan . suke aku tgk nye :)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post