S.U.P.E.R.D.E.B.A.B

terasa seperti tidak d hargai :')
Monday, 7 November 2011 ? 0 ROTI KOPI ?
assalamualaikum :')
hariny xde mud laaaa . banyak bnda dah jadiii . erm 
dah la fon aku tu xde kdt , lagi laa bosan . yg pelik nye rmai plakk la yg rjin anta msg 
time aku xde kdt ny , kmbeng btuiii .
heyy ny da lari tjuk nie , xleh jdik ny , heee 
okayyyy , sebnanyee kan , aku dah lame knl dgn dy ny , org nyee fulamakkkkk , 
nsem tahap gaban lahhh :) and skrg dy ade la kne mgne gn aku :)
#yang pasty bukan jd balak aku okeyhhhh !
pastu aku pon , layan lah kannn , sekaliiii . trase mcm entah lahh .
sedeh plak aku rasa . teringt lah dlu kannn , msa mula2 jumpa dy , knl dy , mcj dy .
srius aku ckp , aku lebih suka dy yg dlu . sbb dy xcted nk knl gn aku . tapi sekarang :')
hurmm , mls nak ckp lebih lebih . tapi yg penting , aku hargai dy . and aku nk dy tahu ,
yang aku xsuke d permainkan , klau terpksa , juz jujur je dgn aku . aku xsuka dy cm nak xnk lyn .
lebih rela dy jujur dripada d tipu :)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post