S.U.P.E.R.D.E.B.A.B

BUDAK PINK
Thursday, 29 December 2011 ? 0 ROTI KOPI ?
hai hai hai anda semua :)
eh eh , terasa lapa laa pulakkk , heeee :) haa kite nak tunjuk "SAYANG" kite nie
nama dy syaidatul syahierahhhh , kenal tak kenal takk ? haaaa tak kenal ?
memang tak hot la klau x kenal . HAHAHA . ok dah , bg sesape yang tak kenal die ni ,
ni haaaa muke dy ....

wahhhhh , comelnye awokkkk ! kite suke kite sukaaaa <3

tapi ada lagi comey , ni haaa , 

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

tu diaaa , comey BUKAN ? 
saje je buh kecik2 , sebab comey BUKAN . 
hahahahah .

okay , budak pink nie sayang kite sbnanye , haha , ok abeh psan dah .
awakkkk , kite ttdo lah , kite bukan tanak teman awakkk , tp apa kn dyaaaa ,
mata nie haaa , mrh la dekat mata ku ini , dy yg mnggedik nak pejam ,
haa see see ! bukan salah kita kan kan ?


p/s --- awak2 , kita sayang awak taww . kita lebiu awakkk , erm , kita tertdo la awakkk .
harap awak tak mrah saya ok wakkk , lagi skli nk ckp 
lebiu mudak pink , hahaha , 
muahmuahmuahmuahhh dekat pp kakak awak , bhahaha




                                           


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post