S.U.P.E.R.D.E.B.A.B

gila gila :)
Monday, 12 December 2011 ? 0 ROTI KOPI ?
salam and heloo koranggg !
ohyeahh , petang tadi aku gila kejap . ohh mmg gila laa !
bukan ape , tadi ak g mlepak bersama SYAIDATUL , KHAIRUS , LIN , NAURAH :))
yang membuat suasana jadi gila nye si LIN tu lahhhh ! haduiii , nek penin dgn dy tu !
macam2 kami gossip tadi , haha #haisssh , tu la pompuan , jumpe je gosip,,heyyy!
mula mula amek LIN dekat umah dy lah , pastu g amek si NAURAH tuuu ,
pegi nek kete mama ku sayang tu lahh :) pemandunye kakak aku tu lah , alaaa si
KHAIRUS SYAZANA tuuu . kenal ? takkkk ??!!! finee .
g makan mee hailam . sedap duii , aku suka gilaaa , aku ngan SYAI je mkn ,
TAPIII ! ade dua org hamba ALLAH nie sebukkk , hahaah , siap nak SUAP  aku lagiiii :P
maty akuu , haha , lepas mkn jee , menggila dlm kretaaa , dah abeh gila , anta la depe blek :)
sekiannn :))

#memang best bersama mereka , tapi yang tak beshnya aku seseme !


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post