S.U.P.E.R.D.E.B.A.B

JJ 15.12.11
Thursday, 15 December 2011 ? 0 ROTI KOPI ?
salam and hai hai haiii :)
hary nie , aku last jumpa dea :( sebabbb , sabtu nie dy pegi poli :(
okayyy , sedehhhhh , huuuu .. tapy , harynie memang besh la jumpa dy :)
mula mula g prade . ingat nak tengok citer "songlap" . tapy malangnyeee ,
cite tu tadeee . haishhh , then g jj lak . msok2 je tmpat wyg tu , bapakkk org !
ramai siuuut ! kakak aku nk tengok jugakk , k dy pon li laa tiket .

da beli tiket , pergi l makan .. aku mkn nsik ayam jer  , yg muhamad zubir tu tamau mkn .
aku pon tak taw npe , haha , lepas mkn , kteowg pon g la jalann jalan .
yg kakak aku tu berkepit jee ngan adik dy tu , alaaaaa , SYAIDATUL tu lah.
sape lagi kannn , 
okay , pkul 1.10 kteowg pon g laaa msk . tengok citer tu laa kan . aku duk "couple seat" . 
hheh , kaka aku duk depan aku jeee :)
tak lame pastu , zubir ajak kua , g li iron dy . *nak bawak g poli la katekannn .
so aku gn dy pon kua laa awal . penat aww carik bnde alah tuuu , last2 jumpaaa jugakkk :)
dah beli ape sume , g la at kete , *agak malu nak msok balek , HAHA 
lepak2 at lua kete jee dlu , besh ohh dpt angin :)
tak lame pastu , kakak aku call , tnye ade at mane , dy beria turun , haha
bbrapa mnit kmudiannn , depe pon datangggg , lepak2 dlu at lua..men tgkap2 gmbaa duluu :)
lepas tu , balek lahhh , mula2 ingt nak g hospital ipoh tuuu , nak tengok kakak dy ,
nak bersalin :) aku cuak sbnanyeeee ! tapii tak g ponnn , sebab da lewat . 
smpai BG , g pekan kejap , dy nk anta selua dy . lepastuuu baruuu anta dy balek , 
*kteowg nek keteee , dy drivee :) (perlu gtaw ke ? okay , ske aty aku lahhh kan )
pastu lepak uma syai plak , pkul 5 cmtu , balekk :)
THE END :)

:)




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post