S.U.P.E.R.D.E.B.A.B

ais krem roti :)
Wednesday, 4 January 2012 ? 0 ROTI KOPI ?
salam :)
seperti biasa , aku , kakak aku gn fitrah adhlin lepak uma syaidatul :)
sembang punya sembang , lin tu mnggedik . nak amek kwan naurah .
so dy pegi la , kteorg pon "byebye" la dekad dy , pastu kteorg msuk ler uma blek .
ttbe aku dengo bunyi loceng aww , alaaa yg mcm bunyi loceng ais krem tuuuuu .
aku pon bergegas laa tgk ape dy , sebab aku dah lamaaaaaaaa nak ais krem rotiii .
ttbe aku mcm nampak lah minah nie , duk beli bnde tu , time tu aku xtw org tu jual ape.
tengok2 , minah tu belikan aku ais krem rotiii :)))
sumpah terharuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !dy mmg tahu aku teringin bnde tu ,
dy snggup patah balek , semata mata nak beli bnde tu , perhhh , memang kakak aku pon
tak buat mcm tuu , HAHA ,dah dy bg bnde tu , dy cepad2 nek moto , nak amek kwn naurah
tu je la story nyeee :)

too kamuuuu ,
terima kaseh banyak banyak sebab belanja kita ais krem roti tuuu .
sumpah kite terrrharu sangat ! kamu snggup patah balek juz nk belikan bnde tu ..
skli lagi terima kaseh ye wak :)
nnty kita belanja kopok leko at skola , satu dah la yeh , tak payah bnyak2 ,
heee :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post