S.U.P.E.R.D.E.B.A.B

akhirnyaaaa :)
Sunday, 11 March 2012 ? 0 ROTI KOPI ?
hai and assalamualaikum :)
yesss akhirnyaaaa , aku balik jugak batu gajah! ohhh yess .
betapa gumbirannyaaaa hati ini kauuuu . yg best nya dy sampai dulu dri aku :D
n yg best nya da bepakat pkai bju wna same , k xtaw pulak klau dy nipu kannnnnnnnnnnnnnnnnnn .

gile kauu , walaupon kejap , tapiiii , rindu ni , perghhhhhhhhhhhhhhh !
tak buleh tahan wohhhh :p ok mcm apa jaaa kan , hahaha :D
aku ni tak boleh jauh jauh dgn org yg aku syg nie , lama ke kejap ke , peduli apa !
dah rindu kannnn , ni soal haty dan perasaan ! ok ttbe -.-

oh ya , aku je ke rindu kau .. kau rindu aku takkkk ? oky takk . kkkkkkkk !

budak ni hot , semua junior nak dekad dgn dy , nanannanana ,
comey ? boleh la . agaga , tgk fb dy sndri la kann ,
xde mud dah . bye :')


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post