S.U.P.E.R.D.E.B.A.B

hari bersama mereka !
Thursday 15 March 2012 ? 0 ROTI KOPI ?
okay hai semua , okay sekarang ni kan cuti sekolah , sure ramai laaaa bebudak ni ha duk on facebook twitter blog skype kann . alahai seperti aku ni :) tambah tambah kakak kakak adik adik yang duk asrama tu :D
so cmne cuti ? besttt ? okay aku sgt la enjoy cuti ni sebab takde homework yg perlu di siapkannn , so hureyy

 :D kay kite da lari dr topik nie , malam semalam , aku , wahidatul , syaidatul , fitrah , khairus berjayaaaa mmbuat bbq d rumah aku ! mula pkul lapan lebih rasanya ..best gilaaaaaaa doe ! abeh pkul sepuluh lebih ,. lps da siap kemas kemas . hanta la mereka pulang . okay abeh !

next , harini pegi mcd ! huuuuuurey !!!!!!!!!!!!! sekian lama aku mngidammm mcd , AKHIRNYAAA !
dapat jugak mkn double cheese buger ! bngganyee , yela #sayatakpernah mkan buger mcd hari hari jdi saya berasa seronok bila dapat makan buger tu ! k cukup la perli memerli ni :p sempat jugak la kmi bergambo haaa , cun cun weyh , k sila muntah pink ! makan makan makan , kami pon beredar lah dari situu , lepas tu hantar mereka pulang :)

sangat best lepak dengan mereka , sebab otak mereka sangat gila gila :)




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post