S.U.P.E.R.D.E.B.A.B

i hate you !
Saturday, 17 March 2012 ? 0 ROTI KOPI ?
hai hai hai , wahh petang petang dahh jumpa benda panas kan kan , ewahhh :D
tak ku sangka , muka manis , manja , baik hati , comel , semua lah , tetapi ada sifat benci benci ni kan .
ish ish ish , tak patut itu berlaku yeww anak anak , kitaa ni kene lah sedar diri . kalau nak benci org lain ,
kite kene la fikir , entah entah sebnanye lagi ramai yang benci kitaaa kan . aku  ni tak la baik mana , tapi tak la
sampai nak benci benci kau wahai manusia :)  kau dah kenapa sampai nak benci aku ? eh eh , aku xde
masalah kalau kau benci aku , benci lah aku lama mana pon , bukan nya gnggu hidup aku :)


jgn lupe follow dy ok , :D


ohmai ohmaiiii , "saya benci rina "
oh oh ohhh , terharuuuu saya :) awak benci saya yeww wak . 
alahhai :( sedeh la mcm ni , awak benci benci kiteeee :( 
cmne nak hidup ni wakkk , awak dah benci kitaaaa , mcm nak mati  jaaaaa :(

kesah pulak aku kannn , hahahaha ! dalam dunia ni bukan kau ja . rmai manusia len yg 
tak benci aku :D


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post