S.U.P.E.R.D.E.B.A.B

pada suatu hari ....
Monday, 5 March 2012 ? 0 ROTI KOPI ?
salam and haiiii u alllll :D
tadi kan tadi kannnnnnn , kite teman kakak kite g anta budak 2syen tawww , lepas tu kannnn .
kan kan kan , kite g kedai ***** ! wahhh first time masuk kedai tu wohhhh !
kite msk la gn kakak kite tawww , lepas tu kan kan kan . kite gtaw dekat makcik tu , nak b****
se****** . makcik tu pun cakap "sekarang ke ?" alahai makcik sekarang laaa , xkn besokkkkkkk -.-


bila da siap semua , kelam jaa pergi sri jaya , ewahhh , kakak kite nak jumpa adik dy . saya ulang ,
KAKAK SAYA NAK JUMPA ADIK DY , haha , ttbe syaidatul cakap , jum ajak lin g taman , bergambar :)
saya pon , oh okayy , jum lah kan . ttbe sampai rumah lin , dy senyum senyum cakap dapat bungaaa :) 
dari sapa pun entah . heyy suka bena dy tu dapat bunga ! UNTUNG LAHHHHHHHH !


sampai ja taman , kami pon bergambar :) lin siap bawak bunga dy lagi , untung laaa , untung3 !
aku ni haaa bila nak dapat bunga ? bila !!! hahaha , main main sajaaa dongggggg . btw bunga tu sgt cantik .
secantik org yg bg ., ewahhhhhh , haha ,


tengok lah gmbar2 dy , tengok2 , oh jgn lupa suruh org lain tengok jugaa yew :)









Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post