S.U.P.E.R.D.E.B.A.B

tuti peruuuti :D
Tuesday 27 March 2012 ? 0 ROTI KOPI ?
assalamualaikum and salam satu malaysiaaaa . korang mesti nga baring baring , mengonline kan diri tu .
lagi ape , on fb sambil kunyah makanan , kan ? kay aku juga begitu :D sblah duk suap kopok ,
sblah duk mnaip . nmpak sgt nipunyeww :D okayyy ! hari ini , aku seperti biasa , dengan syaidatul ,
fitrah adhlin and khairus syazana serang tuti perutiiii  ! ohhyeahh , aku yang nak sbnanye  .
ini baru kali kedua aku pegi , yela , bnde nye mahal mana boleh pergi selalukannn .

aku sukaaa coklat , nyaaami ! sangat sedap kau tahuuuuu , tambah tambah "sirap" dy :D
memang buh banyak lahhh , kiteorg beli dua ja , share share , berkongsikan amalan yg muliaaaa ,
kay lain jaa mksud tuuu . heeeee :D tapi memang best la , dapat ape yang aku nak kannnn , duit ?
mana dtgnye duit ? okayy , terima kasih kepada muhamad zubir , laki tercinta akuuuu sebab mnyumbang
limapuluhringgitmalaysia dekat aku ! iloveyousomuchhhhh :*




















*yang best semua pkai bju superman :) sayang korang <3



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post