S.U.P.E.R.D.E.B.A.B

Tuesday, 3 April 2012 ? 0 ROTI KOPI ?
I know I can't take one more step towards youCause all that's waiting is regretAnd don't you know I'm not your ghost anymore?You lost the love I loved the most
I learned to live, half-aliveAnd now you want me one more time
And who do you think you are?Runnin' 'round leaving scarsCollecting your jar of heartsAnd tearing love apart
You're gonna catch a coldFrom the ice inside your soulSo don't come back for meWho do you think you are?
I hear you're asking all aroundIf I am anywhere to be foundI have grown too strongTo ever fall back in your arms
Dear, it took so longJust to feel alrightRemember how to put backThe light in my eyes
I wish I had missedThe first time that we kissed'Cause you broke all your promisesAnd now you're back you don't get to get me back
Who do you think you are?Runnin' 'round leaving scarsCollecting your jar of heartsAnd tearing love apart
You're gonna catch a coldFrom the ice inside your soulSo don't come back for meDon't come back at all
And who do you think you are?Runnin' 'round leaving scarsCollecting your jar of heartsAnd tearing love apart
You're gonna catch a coldFrom the ice inside your soulDon't come back for meDon't come back at all
Who do you think you are?Who do you think you are?Who do you think you are?

kay kenapa lagu ni ? sebab aku rasa down gila , memahami  la aku tak kuat :'( aku penat doe ! dengan skrg hari hari balik lambat , ade kawad , dua kali wahai manusia oi , dua kaliiiiiiii , kenapa buat aku mcm ni ? aku nak tnya , mana janji kau semalam ? mana weyh . kau lupa ? kau tak kan penah lupa , kau taw tak kaki aku  ni , sakit gila , sumpah sakit , aku turun cpt2 , bukan jalan , siap lari2 , nyaris nak jatuh , lantak la kaki sakit ke ape , sebab aku takot kau balik , aku nak jumpa , sebab nak minta maaf pasal budak jalan gn aku tu , dalam kepala otak aku , duk pk kau marah 2 aku , tanya wahid , aku cakap apa , aku takot takot takot ! tak tenang betul tadi , sebab tu aku turun cepat , nak jumpa kau , lepas tu nmpk pulak budak tu , pk2 baik aku usha , aku dah tahu , dy duk melilau dkt koop tu sure nak jumpa kauuu , betul rupa nya ape yg aku rasa :") yang eyma ,aku tak abeh suh kau tepi2 , sbb nak usha budak tu , tah geram rasa nya :') lepas tu mmbe dy pggil kau kan . ke aku salah dgr ? lepas tu eyma cakap , dy minta num kau :') kau bagi ? dah tentu bagi , k malam ni msg la yea ? aku tak penah bagi or mintak num budak lain , TAK PERNAH , k lagi skli nak tnya , mana janji kau semalam ? :') hancur haty aku weyhhhhh , kalau nak balas balik pon , jgn la mcmni skli , sakit weyhhh :'( pedihhhh , aku tak kuatttt , aku lari td sebab aku tak boleh tgk kau , aku risau aku termarah kau , aku geram , sakit hatii :'( tah la , penat turun cpt2 , penat rasa besalah , penat penat penatttt , dah tak taw nak buat ape dah , lepaskan kau ? mudah sgt kan aku nk buat , MUDAH sgt kan ? klau senang dah lama aku buat . tapi ... dah la , aku da lemah , sumpah asyk teringt benda tadi , sakit haty! lagi skali updte bnde ni smbil nges , bertambah sakit laa kple aku ni , malam ni aku tak kacau kau ok :') kau msg la dy puas puas , jgn baziir kedit msg aku , k perasan ja , sebab skrg pon xmsg aku , haha :') 



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post