S.U.P.E.R.D.E.B.A.B

kawan lama , i love you :*
Wednesday, 18 April 2012 ? 0 ROTI KOPI ?

hai awakkk , kita rindu awak la budak ! lama gilaaa tak jumpa kan ?
ritu nampak kau pun , rasa nak je tarik tarik kau , tapi ape kan daya , kau jalan mcm 
kura kura :D weh weh , nanti jumpa lah aku , amboi kau , pegi prade buleh ,
jumpe aku tanak , nmpk ni ? k mmg xnmpak kan . heee .

"dulu kau tu kuat merajuk"

"ala aku ingat aku tarik tudung kau pastu kau marah merajuk ta na ckp dgn aku masih segar diigatan okeh wkwkw"

"marah gilaa , muka ta boleh belah masam "

awak awak , sangat best im dengan awak , heee , ingat kisah lama la katakan ,
soo sweet ^^

ehem , saya rindu awak rabiatul azimah , nanti kita jumpa eaa :)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post