S.U.P.E.R.D.E.B.A.B

terharuu :')
Monday, 7 May 2012 ? 0 ROTI KOPI ?
salam :') boleh nak tnya satu benda ? kenapa dengan kau ? sedar tak kau dah lain ? kau sedar tak tu ? lupaa , kau mna penah sedar :') eh manusia , kau dah berubah sayang , berubah gila . kau dah tak macam dulu . k kau dah mnyampah dengan aku , mluat dengan aku . kan ? kalau tak , xdenye kau mcm ni . betul tak ? k bia aku gtau . DULU , kau xpernahhhhhh mngalah . contoh :) klau aku mrh kau , kau berusaha jugak nak tau ape salah kau , kau pujuk aku suruh gtau , pjuk gila gilaa lah :) SEKARANG , kalau ak marah kau , aku buat tak layan . kau pun sama . kau buat tak tau , tnya dua tiga kali , lepas tu "awk penat ni , rehat la , bye" apa tu ? kenapa mcm ni sekarang ? oh lupa , dah meluat :) jujur aku tengok kau sekarang , kau mcm tunggu aku bg bndera putih ja , betul ? kalau dah rasa nympah , nak aku buat mcm tu , jujur jelah . aku bukan apa . kata rindu , semlm cakap . rindu bgai . bila dekat s*****h kau xpernah nak tnjuk yg kau rindu aku , kau tak jumpa aku, kau tunggu ak ?balik tu xboleh kua cepat2 pergi dekat aku ? oh lupaa . aku mls nk ckp :) dah la . aku tade mud  , kau jaga diri ea , klau pnjang umur , kita jumpa lagi :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post