S.U.P.E.R.D.E.B.A.B

macam macam adooo :D
Tuesday 28 August 2012 ? 0 ROTI KOPI ?
assalamualaikum korang korang and korang :)) ape buat  ? miss me ? tak ?! dussh2 ! haha, lama gila x updte blog kannnn . biasalah aku kan selalu busy :D banyak benda aku nak share . mula mula aku dengan budak tu dah tak macam dulu , eh eh bukan bf okay , haha . aku dengan dia tak rapat lagi mcm dulu :') entah la , macam masing masing dah jauh , eishh bia lah ! raya ni kakak aku balik *chicken dance * tapi 31 ni dia balik sana balik -.-  eh korang , raya amacam ? best ke idak ? haha , bg aku raya tahun ni emm okaaay la , mula mula balik penang then baru taiping , and raya tahun ni sangat bermakna buat aku , aku nk luangkan masa dengan opah aku :') kenapa ? ade lah sebab nya . tu korang xperlu tau kot , cehh poyo ! haha . aku smbut raya tahun ni sorang sorang oh , eh tak tak !!! dengan family aku lah ! bngok kau rina ! hee , mksud aku , aku single :) dah tade sape nak , single jela , ape ? sebelah tu ? mna mna . kiri tu ? ouhhhhh , tu dengan yang lama . dengan muhamad zubir . hee lama tak kiteorg ? kay malas nk buang , nanti dah jumpa baru , aku tukar lah :') ramai tnya ' laki cmne kau nk ? dasar memilih ! ' dush dush ! hotak hang ! haha , act kena lah memilih jugak ! korang nak ke penagih dadah ? perompak ? perogol ? nak cmtu ? aku ni tak la memilih sgt , kay bia aku bgthu k . *eh kome , baca ni ! duk tnya sgt kan kan * ehem ehem aku ni tak lah pndang rupa , tapi seeloknya bia la sedap mata memandang kan :) baik ? msti lah nak yang baik ! tak kan yg jahat kan ! haha , yang jujur , yg jenis tak suka memaksa ! oh please lah , aku tak suka lelaki yg suka paksa paksa ni , emm aku nak lelaki yang hormat dengan fmly dia dulu , klau dengan keluarga dia pn dia dah okay , mybe dengan fmly ak pn dia akn okay , kan ? hee , sweet ? aku suka ! tapi tak perlu lah selalu . nnti rimas , hahah , lagi ape erkk . emm penyabar . yes seorang yang pnyabar :) and yang paling penting , aku suka lelaki yang tak tinggal solat dia :)

aku ni mcm mna ? hahahha !
*seorang smple jeee , *panas baran/cepat mrh tapi cpt cool okay !
*sweet ? x sgt , hee . *ambil berat ? yes tu mmg aku , haha :D

eh eh nak tau lebih ? nnti aku cerita kay , nak kelua kejappp . daaa ,
assalamualaikum :)


Thanks for reading :)




Older Post